Torsdag kväll.

Då var det helg igen för min del och denna helg är jag ledig fram tills söndag kväll då jag ska jobba natt. Tycker det ska bli väldigt skönt med en i stort sett ledig helg då jag jobbat väldigt mycket dom senaste veckorna och haft väldigt många helger efter varandra.

Vanligtvis brukar torsdagar vara en enda lång väntan till den allt för sena innebandy träningen klockan 21 men ikväll får vi vara träningslediga och det passar perfekt då jag är väldigt trött. Så det blir en lugn kväll nerbäddad i soffan framför tv-n, det enda som saknas just nu är min kära pojkvän som befinner sig någonstans i nån skog ovanför Överkalix körandes timmer. Tycker han kan komma hem istället :)



Kommentarer
Postat av: A

Anländer 0145 :-)

2011-03-03 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0