Lördag morgon.

Lördag morgon och solen lyser för fullt, härligt! Alf-Erik har farit och tränat och när han kommer hem ska vi nog promenera ner till Lyktan och äta lunch. Själv har jag nyligen kommit ut från duschen, jag har haft morgon redan sen halv 7 då jag jobbat natt och min brukare tyckte det var en bra ide att stiga upp då. Jobbar natt ikväll med, sista natten för denna helg, och jag känner mig riktigt less nu på att behöva jobba varje helg. Har i stort sett gjort det hela februari månad och så nu in i mars så känner att det är på tiden för en ledig helg. Har dock blivit så på grund utav allt jag fått byta sen tidigare för att kunna spela innebandy så nu får jag jobba igen allt. Men nästa helg är jag ledig så ser fram emot det.. Då möter vi också Notviken på lördag och det är sista matchen för denna säsong och nämligen seriefinal, blir lite smått nervös bara jag tänker på det. Men det ska bli roligt, är ju såna matcher man vill spela..

Nu ska jag nog se ett avsnitt av Sons Of Anarchy medans jag väntar på Alf-Erik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0