Uppe med tuppen.


Vaknat rätt så tidigt idag, 04:00 rättare sagt. Har jobbat natt och sängen vi har där är inte min favorit då den är alldeles för liten och varje gång man vänder sig så åker hela jäkla madrassen iväg. Sen att det har hostat och kraxat inne i sovrummet gör det ju inte lättare att sova heller. Hade tänkt ta och sova en stund nu på morgonen när jag kom hem men efter den lilla promenaden jag fick hem så känner jag mig inte allt för trött nu, sen så har vi även p-möte med jobbet på mindre än två timmar så hinner just lägga mig så måste jag upp igen.

Tur som är så varken jobbar eller tränar jag ikväll så den kommer tillbringas i lugnets tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0