Tatuering.

Fredag idag och för dom flesta så betyder det några lediga dagar men för mig som går skift så betyder det jobb, rättare sagt natt helg. Men börjar ju ännu inte förräns på flera timmar så får ta vara på min lediga tid under dagen.

Just nu gör jag det som jag gjort mycket dom senaste dagarna, nämligen kikar runt efter tatueringar. Till veckan ska jag nämligen ta mig för och gå och boka tid för att tatuera mig som jag nu länge velat göra. Har några ideer på vad jag vill göra och har en bild i skallen på hur jag vill att den ska se ut på ett ungefär, bara att hitta nån liknande bild så det är lättare att förklara för Barsken. Finns ju också så himmla mycket fint man kan göra. Har tidigare varit inne lite på att utöka min ängel på något sätt, dock vet jag inte hur och samtidigt vill jag inte förstöra den med att sätta dit något som inte passar.. Det tåls att fundera på det här, men jag längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0