Nytt år, nytt inlägg!

Julen är över, nyårsafton är över och ett nytt år har börjat så det kanske är på tiden att jag nu också uppdaterar denna blogg. Och denna kväll passar perfekt att göra det på eftersom jag just nu inte har någonting alls att göra. Förkylningen jag har dragit på mig verkar aldrig vilja försvinna och har gjort så att jag fått sjukskriva mig från jobbet och missat nästan en hel veckas träningar..

Julen är som sagt över, den kom och den for ganska så snabbt. Har haft en bra jul med god mat och fina julklappar. Speciellt bra tycker jag är att alla vännerna har varit hemma så på juldagen sammlades vi alla hos Linnea för att senare gå ut på hotellet. Den kvällen var utan tvekan en utav dom roligaste på länge med mycket sång, dans och shottar. Linnea tog sin första shott i livet och det resulterad med plundring utav barskåpet deras. Har tyvärr inga bilder från denna kväll eftersom jag är så dålig på att ta med kameran någonstans, tur som är så har jag vänner som är bra på att komma ihåg och ta kort så jag snor bara deras.

Nyårsafton spenderade jag och Alf-Erik ute på näsbyn hos Frida och David med alla dom andra. Där bjöds det på riktigt god mat och bra sällskap. Egentligen borde jag ha åkt hem tidigare då min form inte var i tipp topp den kvällen men maten, sällskapet och dom roliga tävlingarna vann över febern. Denna kväll hade jag för en gångs skull med mig kameran men många foton blev det inte, glömde bort hela tiden att jag hade med den. Men bjuder på dom jag tog.


Kommentarer
Postat av: Minna

haha vilka bilder

2011-01-04 @ 12:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0