Effektiv förmiddag.


ÄNTLIGEN
, har jag och Alf-erik fått tummen ur * och fått hängt upp lite saker på väggarna här hemma. Det har vait alldeles för tomma väggar och våran så kallade matsal hatade jag då det bara har stått ett stort köksbord där inne och inget mer. Men nu gillar jag det lite mer då vi fått upp en tavla och en hylla där inne, dock ska det in ett vitrinskåp dit men då måse vi först ta oss till någon affär. Har även fått hängt upp hallspegeln så det enda som fattas där nu är en sittpall, eller vad det kallas, som jag ska ha längst väggen.. Förutom det så har jag även fått ner julgardiner och upp med dom vanliga, julen har jag plockat bort för några dagar sen men gardinerna har jag inte hunnit byta (eller idats byta). Även toaletten har fått sig en omgång så nu skiner den och luktar rent. Så en effetktiv förmiddag har det varit här på vattenvägen denna söndag. Nu ska jag därmemot bara ta det lugnt och sitta och snoka runt här till vi ska promenera till mamma och pappa på middag och därefter är det innebandy träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0