Bra fredag.

Idag bestämde jag och Alf-Erik oss för att åka en sväng till luleå, passade på när vi lika var lediga båda två. Fyndade inte så mycket men det gör ingenting då vi for mest för skojs skull. Mitt enda köp är mina nya vinter skor som jag är så nöjd med, precis såna jag sökt. Att dom nu var på rea och att jag hade ett present kort som betalde hela skorna gjorde det ju lite bättre också. Så nu behöver jag inte gå och frysa i mina tenniskor när det är för kallt ute.. Var även och handlade på ica kvantum, vet inte varför jag tycker det är så roligt varje gång att gå och handla där så jag alltid fyller en hel vagn med mat.. När vi kom hem lagade Alf-Erik till en jätte god middag bestående utav klyftpotatis, kycklingfileer, karljohan-timjan & citron sås samt vitklöksbröd, jätte gott!

En annan viktig sak att nämna bara är att jag har tagit upp min gammla relation med gänget i "Friday Night Lights", har haft ett litet uppehåll med serien så nu har jag massor att ta igen. Men det gör absolut ingenting för det är så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0