Och så kom fredag.

Ja då var den här den efterlängtade helgen, nåja bara att bita i det sura äpplet och gör det bästa utav situationen. Börjar jobba på en och en halv timme och jobbar då till nio, skönt med ett inte så långt pass. Tur som är så har temperaturen gått ner här under dagen så kanske vi kan ta oss ut en sväng ikväll och rulla lite rullstol som vi inte kunnat göra nu på länge.. Men innan jag måste bege mig dit så hinner jag göra det jag gjort nu varje dag dom senaste veckorna, nämligen se ett Sons of anarchy avsnitt som börjar nu 14:40 på tv 11. Är sån tur att dom sänder det där varje dag så att jag kan se de det då våran dator är ett jäkla åbäcke just nu.

Nä nu packa väskan till jobbet sen bänka sig framför tv-n ett tag innan jag ska gå och tjäna lite pengar!

Kommentarer
Postat av: Minna

Det ena e receptionist/sekretær.. Och det andra ær som kundkonsulent, ang inkasso mot bedrifter.. :-) hur går det hemma?? Tar affen hand om dig:)

2011-02-21 @ 13:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0