Måndag.

Mitt bloggande går ju lite som det går, men måste väl skriva nånting här ibland för dom få som läser min blogg.. Måndag och jag ska knalla iväg till jobbet på några timmar och avverka ett kvällspass. Har varit ut till sangis en sväng tidigare och hälsat på mormor, var även ut till stugan en sväng men är ju så himmla kallt så man vill ju inte vara ute.

Helgen har varit bra och som vanligt gick den alldeles för fort. I Fredags var Linnea och Emelie här och vi mös på med gotta och såg filmen Valentines day, helt sevärd. Lördag bestod mest utav jobb då jag jobbade från 9-19 så kvällen blev lugn med melodifestivalen och klockan 23:15 låg både jag och Alf-Erik i sängen och läste reklam som ena riktiga pensionärer. Igår hade vi hemma match mot Gammelstad, sista hemma matchen för säsongen, blev vinst med 8-1. Så nu är det bara en sista och avgörande match kvar för denna säsong och då möter vi ingen mindre än Notviken. Blir spännande Notviken är ett bra lag och vi har både vunnit och förlorat mot dom. Så nu får vi träna som tusan några veckor innan vi möter dom och då blir det antingen fortsättning till kval eller så är säsongen helt över..Nervöst..


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag vet faktiskt inte...får se vad det blir. Nej jag kan inte komma nu förtän på länge:/ de e dyrt plus när man har fast jobb är de lite svårt att slita sig ifrån u know..lite enklare kanske för de som e deltidare lr pluggar. Men Mia kmr nästa fredag:) du å alf erik måst komma nån gång!!! Eller så ska vi väl ses i sthlm på tjejhelg var de väl planerat?:))

2011-02-21 @ 14:03:02
Postat av: sanna

kommer nog inte förrän i sommar när jag har semester

2011-02-22 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0