Ledig dag.

Torsdag och snart är helgen här som jag har längtat till, eller så inte. Det jag var ledig förra helgen från allt vad jobb och innebandy heter får jag nu ta igen denna istället. Både jobbar och ska på borta match ända till Gällivare samtidigt som jag ska hinna äta och sova också. Nåja söndag kväll får jag ta igen mig, man kan ju längta dit. Låter väl inte så positiv idag, beror väl kanske på denna kyla eller för att jag varit så himmla smart och bokat in en tidig tandläkartid imorse och även tvättstuga hela dagen på min enda lediga dag denna vecka. Eller så är det bara för att jag varit konstant trött denna vecka och kännt mig allmänt less. En utlandsresa skulle passa mig väldigt bra just nu, men till det ska man ha pengar och det har jag lite utav just nu.. Men har iaf 21 mars att se framemot då jag ska utnyttja mitt presentkort som jag fått utav min snälla pojkvän i julklapp och få en tatuering :)

Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0