Kort fattat.

Min helg i kort sammanfattning.

Fredag: Gick av natten på morgonen och var då ledig hela helgen från allt vad jobb och innebandy betyder. På kvällen blev vi bjudna på grillbuffe på Valhall av min snälla mamma och därefter drog jag med Alf-Erik och såg innebandy på sporthallen, herrarnas match. Förmodar att han aldrig varit en fredag kväll och sett en innebandy match, jag själv har nästan heller aldrig varit det och tyckte det var roligt att fara och se då det är allt för sällan man har möjlighet att se en match här i kalix.

Lördag:
Denna dag hade jag sett fram emot hela veckan då det stod luleå och melodifestivalen på schemat. Klockan 14:30 plockade Linnea upp mig och Kristina och vi begav oss till Luleå och till allstar där vi hade bokat bord. Maten var väldigt god och vi unnade oss även efterätt. Efter ett besök på godishuset for vi mot coop arena där allt skulle vara. Melodifestivalen var jätte rolig att vara på och Danny var klart bäst.

Söndag: Jag och Alf-Erik hade 1-års dag och jag fick en fin bukett rosor utav honom. Jag som aldrig haft ett förhållande som varat ett helt år och därmed aldrig firat något sådant var väl inte helt förberedd på vad man brukar göra. Men vi gjorde inget speciellt utan umgicks hela dagen och bara var och det var alldeles perfekt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0