Länge sen sist.

Mitt så kallade bloggande går upp och ner, vissa dagar har jag hur mycket som helst att skriva om medans vissa ingenting. Den senaste tiden har berott mycket på det sistnämnda men också på grund utav att jag haft allt för lite tid över. Sen i februari så har jag jobbat i stort sett varje helg och haft allt för lite sammanhängande ledighet, en dag hit och dit är för lite för att orka med mitt jobb i längden. Sen var det mycket innebandy sista tiden av säsongen så jobbade jag inte hade jag oftast det. Men nu har jag tagit ut några allt för välbehövliga semester dagar så nu behöbert jag inte infinna mig på jobbet förräns söndag kväll.. Ska ta en snabb uppdaterting om vad som hänt senaste tiden då.

Innebandyn gick åt helvete rent ut sagt, mer skriver jag inte om det för har ältat det nog.

Har köpt gym kort på nova som jag alltid gör då innebandyn är över så nu har jag börjat springa där några dagar i veckan.

Hade en trevlig kväll i Luleå i Lördags med Linnea och Frida samt Fridas släkting Elina, vi var först ut och åt middag på All star och därefter var vi och såg E.M.D i kulturens hus.

Har skaffat hund, dock inte en riktig hund då våran hyresvärld har någon knäpp regel och inte vill att dom som bor här har djur. Och jag kan ju inte börja besvära han med att vilja bryta regeln då jag nyligen råkats häva sönder duschdraperiet så han måste hjälpa oss att laga det, jag är inte så populär hos han just nu. Men hunden som vi skaffat, eller Bernard som jag döpt han till, är väldigt lugn utav sig och kräver ingen motion utan han ligger mest på våran säng hela dagarna och gör inget väsen utav sig. Sen var han billig också, 200 kr på Ikea är bra för en hund. Plus att han aldrig blir hungrig och inte behöver något foder gör honom väldigt billig i drift.

Nu får det räcka med bloggandet för idag, ska försöka att bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du kan ju alltid lägga ut han på Blocket om du lessnar...Bernhard alltså ;)

2011-04-14 @ 19:50:05
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Minna

hahaha...

2011-04-22 @ 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0