Måndag.

Måndag idag, tack och lov för en lugn vecka säger jag! Jobbar endast två dagar denna vecka och i år har jag sån tur så att påsken faller in precis rätt tid i mitt schema. Så jag jobbar halv dag på torsdag som dom flesta andra gör sen är jag ledig hela påsken, inte bara någon enstaka dag, utan hela påsken! Var tvungen att markera och nämna det två gånger för att när man jobbar skift så är det oftast så att man får jobba på storhelgerna. Så därför känns det lite extra roligt att jag slipper jobba dom dagarna då alla andra är lediga..

Denna dag har annars börjat med full fart, sovit dåligt på jobbet inatt så var vaken långt innan väckar klockan ringde. Gick hem och åt frukost sen tillbaks igen för p-möte där man blev ett bra tag. Nu ska jag ta mig lite lunch sen blir det nog gymmet och röra på fläsket lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0