Den kom & den for.

Då var denna påskledighet över och fort har den gått, kändes så länge i torsdags då man visste att man skulle vara ledig ända fram tills idag. Har varit en bra påsk med bra väder och god mat, kanske lite väl mycket mat ibland. Och i år hade till och med påskharen hittat tillbaks till mig, han har struntat i mig i flera år nu och inte gett mig något ägg men i år verkar han ha kommit ihåg. Han hade nog lite skuldkänslor också för så här stort ägg har jag då aldrig fått ;)

Går på natt vecka idag så är ledig fram tills 21 ikväll. Passade perfekt med natt denna vecka för jag kommer måsta vara hundvakt åt lilla Ebba igen då Alf-Eriks pappa är inlagd i sunderbyn för att äntligen få sin benprotes. Så på dagarna får hon hänga med mig ett tag så hon slipper vara ensam i Storön hela dagarna. Idag har hon varit här sen just före sju på morgon så på ett tag ska vi packa ihop och fara ut till Storön så får hon vara ensam ett tag innan Kerstin kommer hem. Tror hon kan tycka det är lite skönt också så hon får sova lite för det kan hon inte slappna av och göra här ännu.


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh ska du plugga till tandlækare! :-) coolt! Eller tandskøterska..vad heter dt? Nær startar den?

2011-05-16 @ 08:26:30
Postat av: Minna

UPDATE NÅN GÅNG? :D

2012-03-06 @ 13:20:55
URL: http://minnaelenora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0