Litet snabbt inlägg.

Idag har varit en bra dag och det känns som att jag har hunnit med mycket. Har städat lite på förmiddagen så det inte skulle se allt för stökigt ut när jag skulle få besök utav brudarna ikväll. Hade för ovanlighetens skull bakat också så jag skulle ha och bjuda på gotta. Eller bakat och bakat jag får väl tacka mormor för den snälla hjälpen. Bakning är väl inte en av mina starka sidor, bevisade jag väl bara då jag tänkte slå på ugnen för att baka chockladbollar. Nåja dom verkade tycka om min cheescake som jag gjort och vad jag kunde se så verkade ingen börja må dåligt ;P

Har även införskaffat mig en bil idag, så för tillfället är jag ägare av två bilar. Fick en fin bil till ett bra pris så är så nöjd med den. Så bara audin, eller rättare sagt dödens kärra, går igenom besiktningen så ska den säljas så jag äntligen blir av med den!

Nåja nu ska jag gå och göra min matsäck till imorgon och sen krypa ner i sängen för imorgon är innebandy cup i boden som gäller! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Fick ni den lägenheten ni ville ha? :)

2010-09-18 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0