Nu får det räcka.

Dom här senaste dagarna har varit oroliga, jag har gått och tänkt och varit orolig över min morbror Kjell som blev akut sjuk i söndags. Jag har tänkt på hans familj, min mamma och mormor och undrat hur dom tar det hela. Men som tur är så gick allt bra och nu mår han bättre.

Och nu känner jag verkligen att nu får det räcka med sjukdomar och elände! Det här året har vi mist tre stycken från våran släkt, på mindre än ett år har jag varit på tre begravningar och tidigare år noll gånger. Känns som att det bara har avlöst varandra med några få månaders mellanrum så man just har återhämtat sig.

Sen känner jag även lite oro för min mormor också som senast idag sa till mig att hon vet inte hur många mer såna här situationer hon klarar av, att nästa gång kanske hon far med också.. Lilla mormor hon har fått utstå mycket sorg i sitt liv. Så nu tycker jag att det får räcka. Nu ska bara Kjell bli frisk och få komma hem så ska inget mer sånt här hända på väldigt länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0