Helgen kort & gott.

Söndag kväll första advent och helgen är nästan över. Till veckan blir det mycket jobb och mycket innebandy, hinner inte med så mycket annat. Blir borta lördag till söndag nästa helg då vi har dubbel match och ska sova över på nån camping i arjeplog, skoj!

Men det är först nästa helg det. Denna helg började i fredags då både jag och Alf-Erik för ovanlighetens skull var lediga samtidigt, så vi passade då på att ta fram julpyntet och gjorde det fint här hemma (som jag längat). Sen lagade vi tacos och senare under kvällen for vi till Helena på kalas som fyllde år. Avslutade fredagen med Idol och filmen "Grown ups". Igår var det jobb för mig hela dagen som gällde, från morgon till kväll. Och en lång dag var det verkligen då kylan höll oss inne hela dagen. Och senare under kvällen bänkade jag mig framför "Så mycket bätte" på 4-an som jag inte ville missa.. Och idag så har vi haft match mot Pajala hemma och den vann vi med hela 18-4! :) Fick även göra ett mål idag, det händer ju inte så ofta.

Det var min helg det kort sammanfattat, nu ska jag gå och sätta mig i soffan och se parlamenten som börjar snart.

Kommentarer
Postat av: Minna

Parlamentet!!!:))))

2010-11-28 @ 22:10:44
Postat av: Camilla

Fast är inte lika bra nu när Björn inte är med nå mer :P

2010-11-29 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0