Fastnade här.

Sitter här hemma och har egentligen andra saker jag borde ta tag i så det inte blir att behöva stressa dom sista minuterna. Men som vanligt så fastnar man framför datorn då man väl börjat sitta här. Åker ju till Umeå idag som tidigare nämnt för att hälsa på Sanna och se hur hon har det. Ikväll blir det bio nämligen Sex and the city och jag har kunnat ladda upp med det hela veckan på jobbet då det gått sammanlagt fem program av det på olika kanaler varje kväll. Sen eurovision imorgon men det har jag ingen strörre koll på eftersom jag inte orkat se på semifinalerna i veckan. Det enda jag har förstått är att Anna Bergendahl inte kom vidare för fick ett mess av Linnea igår där det stod "Hahahahaha". Nåja lika bra tycker inte om henne eller låten så.


Nä nu ska jag göra nån nytta innan avfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0