Sommar semestern har börjat!

Måndag och min första dag på semestern, dock känns det inte riktigt som semester då jag ska in till helgen och jobba. Tror den känslan kommer komma fram nästa vecka först då jag blir hel ledig många dagar och helger framöver :) 

Helgen har varit lugn och skön för det mesta, ingen kalixdag här inte. I fredags umgicks jag med Linnea under kvällen då vi åkte ut till bredviken och jag fick träffa Majtan för första gången. Därefter tänkte vi se en bra film och laddade hem "The Bounty hunter" som snabbt blev ett stort misstag då filmen var värdelös.. Lördagen blev också rätt lugn med en tripp ut till sangis på förmiddagen och därefter satt man bänkad framför tv-n resten av dagen då det var kungligt bröllop. Tänkte först inte att jag skulle se så mycket utav det utan bara små snuttar men det var riktigt roligt att se så slutade med att när jag och Alf-Erik var och gymmade på kvällen så stod jag mest inne i motionsrummet och såg på bröllopet. Men det berodde mycket på att vi var dom enda på gymmet för klockan var efter nio på en lördag kväll och all den motivationen jag hade haft på morgonen för att fara och träna hade försvunnit. Men det var så trevligt så han tränade och jag såg på tv ;)

Nu en promenad med Rio sen blir det kanske en snabb sväng till haparanda när Alf-Erik slutat jobba och åka och köpa bröd åt han på Ica-maxi. Man får åka långt för att köpa bröd när man är glutenallergiker ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0