Onsdag morgon.

Ligger här i soffan och nördar lite samtidigt som jag försöker vara så tyst som möjligt för att inte väcka Alf-Erik som jobbade till tidigt in på morgonen och behöver sova. Fast försöker även ringa chefen och prata med henne så helt tyst kan jag inte vara. Just i såna här fall hade det varit bra om man bodde i en lite större lägenhet... Funderar på att åka ut till sangis och hälsa på så blir det ju lite lugnare här hemma och jag behöver inte tänka på att vara tyst. Jobbar även kväll idag igen, jobbar i stort sett varje dag den här veckan så går och förbereder mig mentalt för att vara där hela helgen. Blir helgen som gårdagskvällen så behöver jag då verkligen förbereda mig mentalt för att orka. Tur som är så är det inte många veckor kvar tills jag går på semester! :) Dock har jag själv valt att fara in och jobba natt midsommar helgen men nätterna är ju lätta och jobba plus att jag kan behöva stor ob-n. Helst av allt hade jag ju velat ha semester andra perioden men eftersom vi får ha den vartannat år så får jag vänta tills nästa år med den...

Nä nu har jag fördrivit nog med tid här så nu ska jag göra ett nytt försök att få tag i chefen.


Kommentarer
Postat av: minna

yo gumsi! du læser væl mina dagens ord? :P så du kan prata flytande orska nær du kommer å hælsar på nån gång!

2010-06-04 @ 20:03:48
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0