Måndag!

Midsommar är nu över för i år och jag har gått på semester återigen och förhoppningsvis blivit några kronor rikare i slutet av månaden. Kanske min lilla plan om en till tatuering kan bli av då, är ju en ganka liten sak jag tänkt göra så kan ju inte bli allt för dyrt..

Annars idag har jag väl inte gjort allt för mycket har varit ute på en promenad på morgonsidan och sen ätit halstrad stömming till lunch. Det var ett tag sen man åt det men väldigt gott var det. Dock kommer jag att få sitta med ett vatten glas bredvid mig resten utav dagen för det var ganska salt, men det sägs ju att man ska dricka mycket vatten. Ikväll blir det att fara med Linnea och se på fotboll i sangis. Än så länge så är veckan inte allt för inplanderad förutom bio på torsdag då vi får ett kärt återseende av Edward och gänget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0