Ett litet inlägg.

Blivit lite inlägg nu sista tiden och det beror på några få olika anledningar. Den första och kanske största är att min dator vägrar att starta så är för tillfället utan internet hemma. Sen har jag inte riktigt haft någon lust att skriva något inlägg på sista tiden och har ibland funderat på att ta bort den helt men Linnea säger att jag inte får göra det, så då vågar jag inte riktigt ta bort den ännu ;P

Just nu sitter jag på morjärvsvägen och har lånat mamma och deras dator. Har varit en sväng till sangis på förmiddagen och hälsat på Emelie där jag passade på att gossa med Ali Dennis som så sött somnade in i min famn. Nu ska jag snart på nån timme bege mig mot kungsviksgatan och avverka ett kvällspass.

Jaja nu får vi se när nästa inlägg kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0