Snabba ryck.

Det första jag gjorde då jag kom in genom dörren när jag kom hem efter träningen ikväll var att dra en stor suck och se alla jäkla ljustakar och allt som hör julen till. Så fick ett ryck och i träningskläderna på tog jag ner alla stjärnor, adventsljustakar och allt annat och la dom på köksbordet som ikväll får vara fullt med julsaker på. Så nu lyser mina vanliga lampor i fönstret och det känns redan mycket ljusare. Tur som är så spenderar jag kvällen i vardagsrummet då jag inte riktigt klarar av att se oredan i köket. Men imorgon när jag slutat jobba så ska köksbordet tömmas och allt ska ner i källaren så slipper man se det till nästa år... Nu paradise hotell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0