Tisdag idag.

Passar än en gång på att uppdatera då jag nu har tillfälle. Datorn är ännu trasig hemma hos mig och har helt ärligt inte brytt mig om att laga den heller. Sen upptäckte Alf-Erik igår att mitt modem av någon konstig anledning har lagt av så då spelar det ju ingen roll om datorn går igång eller inte. Men som tur är (eller tur i oturen) så har jag just nu en hel "media park" i mitt vardagsrum där det står en platt tv och en dator med alla tillbehör plus massa annat. Alf-Eriks föräldrar har drabbats av vattenskada i deras hus så då har vi fraktat stor del av hans saker hem till mig då dom måste riva upp hans rum. Så det var väl lite tur i oturen får man säga, fast helst av allt hade dom fått slippa vattenskadan förstås..

Annars så har vi ännu inte fått höra om lägenheten vi vill ha, dom har tagit lite längre tid på sig att bestämma än vad vi hoppats på. Varit på middag hos Jonas, Camilla och lilla Olivia i fredags där vi fick grillat och massa annat gott. Spenderade lördagskvällen med vännerna hemma hos Linnea där vi grillade i spöregn och åska. Sen senare under kvällen for vi vidare på eldfesten ute på vassholmen där vi dansade ute i disco tältet och fick både knuffas och cigaretter i ansiktet. En mycket bra kväll tyckte jag! :)

Nu ska jag gå och sno lite mat av mamma och sen fara hem och ladda för natt jobbet som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0