Tillfälle till en uppdatering.

Sitter på morjärvs nu hos mamma och pappa och får väl passa på att uppdatera här då tillfälle nu ges. Dock vet jag inte om så många mer is gå in och läsa den här bloggen men för er få som nu gör det får jag väl skriva någonting. Jobbar kväll idag så om några timmar ska jag bege mig mot kungsviksgatan, har en ganka lugn arbetsvecka jobbar endast två kvällar plus ett extra pass på fredag som jag tog på mig idag...

Vad jag annars har gjort sen jag skrev sist är inte så lätt att komma ihåg. Har iaf hittat en lägenhet nu som vi vill ha så nu hoppas vi bara på att vi gjorde ett bra intryck på hyresvärden så att dom väljer oss. Besked skulle vi få någon dag i veckan så nu går man bara och väntar på att det ska ringa. Annars har jag varit en sväng till Luleå där jag fyndade mycket smått och gott, speciellt nöjd är jag med mina nya inköp till innebandyn. Sen var vi bjudna till Kristinas syster och hennes kille i lördags där vi åt grillbuffe och spelade lite kubb samt andra spel. Har även hunnit besöka nolia en sväng med Alf-Erik och mamma och pappa. Lite otur med vädret hade vi bara då det började regna och åska mitt i allt..

Nä nu har jag skrivit nog mkt för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0