Confused.


Sitter och kikar runt på olika sidor och hoppas på att få lite inredningstips. Är så mycket som vi behöver till nya lägenheten och jag har egentligen ingen aning om vad vi ska köpa. Är så himmla dålig på inredning och på vad som passar till vad. Blir ju inte lättare heller av att jag har sån beslutsångest så hittar jag nått jag tycker är fint så funderar jag fram och tillbaks så tillslut blir det att jag skjuter upp det till sen. Kommer inte heller riktigt ihåg hur alla rummen såg ut förutom köket så det gör det ju lite knepigare. Men blir väl lättare sen då vi får flytta in så får man köpa eftersom. En soffa känns nu som första prioriteten och kanske om man skulle hitta en "big janne" i ett rimligt pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0