"Dödens kärra" ska bort.



Jag måste bara klaga lite över min skrothög till bil. Den har tjorvat och åkt in och ut till verkstad ett otaliga gånger. Kan inte ens komma ihåg hur många gånger jag fått lämna in den, två siffrigt är jag då uppe i. För dom pengarna som är lagt ner på den bilen så skulle jag ha fått en ny bil för länge sen.. Pricken över i`t var i Fredags då jag hade haft den i inte ens två timmar och fick ta bogserings hjälp från Ica för att den inte startade. Så nu är jag väldigt less den så nu ska den bort på ett eller annat sätt. Säljas, stjälas eller brännas upp jag bryr mig inte.

Så om nån känner sig sugen på en Audi så finns min ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

"Säljas, stjälas eller brännas" :) Hahahaha!

2010-04-22 @ 17:44:26
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0