Tisdag.

Slutat jobba för ett tag sen och är helt slut, är inte van att stiga upp och fara och jobba kl 7. Det blir en sån omställning då man bara i stort sett har kvällar på schemat... Helgen har som tidigare nämnts spenderats i stockholm hos Frida & David och det har varit den bästa helgen på länge med världens bästa vänner. En sån helg som man önskade aldrig skulle bli över. Kom ju hem nytatuerad och allting ;) Bilder finns på facebook som Minna varit så snäll och lagt upp åt mig, dock finns det inget mer gräsligare än jag på kort men ni kan ju strunta i mig och se på dom andra istället!


Jag tycker så mkt om er brudar!


Kommentarer
Postat av: Minna

tycker om dej me! haha vadå græslig, du e ju super fin sluta fjanta dig! cya soon i hope..

2009-09-02 @ 10:48:31
Postat av: Minna

joo men ja menade typ att om vi ses snart, lr till jul.. haha

2009-09-02 @ 14:32:51
Postat av: Frida

Tycker så mycket om dig med! Måste boka in en till resa snart ;-) Du & Linko kanske kan komma när det ska vara en julgala i november? Brolle, EMD mf ska uppträda :-)

2009-09-02 @ 17:16:37
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0