Trött är jag ikväll.

Tisdag kväll och nu är jag äntligen ledig fram tills på fredag kväll då jag går på natt helgen. Ska dock fara på en brandutbildning imorgon med Johanna som vi måste gå på med jobbet.
Helgen har varit fullspäckad i stort sett hela tiden. Jobb fredag kväll sen när man slutade där var det hem och packa för innebandymatch dagen efter. Uppstigning 04:45 lördag morgon för avgång till kalla kiruna, trångt och sova i bussen då vi delade buss med herrlaget, vinst med 14-4, pizza efter matchen, heartbreak hotell i bussen på vägen hem, hemma 20:15 somnade 21:00. Sen var det upp för jobb söndag morgon och sen på kvällen bänkade jag och Linnea oss i soffan hos henne och Toni med varsin coca cola burk och en hel låda med arraksbollar och såg sex & the city... Så som sagt har det varit fullt upp och nu ska det bli väldigt skönt att få vara ledig några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0