Morgon.

Tisdag morgon och jag är ledig fram tills klockan 4 då jag ska iväg och jobba kväll. Kroppen har börjat återhämta sig från helgen och det var verkligen skönt att få vara träningsledig igår för benen var helt tunga och trötta. En silvermedalj resulterade helgen i och även om ett guld hade kännats bra det med så ska vi ändå vara nöjda. Nu är det bara ta nya tag för på lördag möter vi argentum borta så det blir väl en tidig morgon och lång bussresa där med.

Sen längtar jag jätte mkt till nästa helg då jag och Linnea tar planet till stockholm och hälsar på bästa Frida. Och så får vi ju inte glömma bästa Edward ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

i sommar MÅSTE vi resa!! vi sa ju de i somras men så blev de inte:(

2009-11-16 @ 14:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0