Kvälls tankar.

Jag hatar den här tiden på året. Jag vill ha snö så det blir lite ljusare ute och jag vill ha första advent så man får julpynta och göra fint. Nu är det bara mörkt, regnigt och slaskigt ute. Jag blir blöt om fötterna så fort jag går ut genom dörren då jag har värdelösa skor men har ännu inte tagit mig tid för att gå och köpa nya och det har nu resulterat i snuva. Jag är less på att mina dagar går på rutin och jag vet att det är bara jag som kan förändra det men jag vet inte alls hur jag ska börja och vad jag ska göra. Jag är less på att jobba så mycket kvällar och missa så mycket innebandy då det är det enda som jag känner att jag är någorlunda bra på. Men jag ska inte gnälla allt för mycker för jag trivs bra på mitt jobb och jag har väldigt snälla arbetskompisar som byter med mig så ofta dom kan.

Fått skriva av mig lite nu och ska bara tillägga att det ska bli så oerhört skönt att åka bort i helgen. Komma bort hemifrån för en stund, göra nått nytt och bara umgås med två av mina bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: Minna

det blir mysigt før er :D å du kan alltid komma t mig nær du vill!

2009-11-18 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0