Dagarna går.

Då har även denna dag varit och farit och jag har väl fått gjort en hel del. Som alla mina lediga dagar så har jag städat (även om inte alltid behövs), sen har det varit kalas i sangis följt av innebandy träning och en kvälls promenad med Linnea då vi diskuterat alla världens i-lands problem. Nu ska jag snart gå och sova, dock har det varit lite svårare med det nu dom senaste nätterna. Min sömn är inte som andras men tack vare hjälpen jag fått så infinner sig inte den där panik känslan i kroppen något mer. 

Minna, jag vet att jag gnällt mkt på lil wayne när du spelat någon låt med han men vissa låtar förstör han väl inte helt ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

haha, vissa låtar førstør han inte helt? jag lyfter alla låtar, till o med en låt me en gammling som madonna ! han e bæst!

2009-05-25 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0