Helg!

Fredag idag och helgen är i stort sett här. Dock jobbar jag natt imorgon så min lördag kväll kommer att spenderas på jobbet. Blir mycket jobb nu dom närmaste veckorna känns det som. Men men får ta vara på dom dagarna då man är ledig.  Är ju faktiskt inte så himmla länge kvar tills semestern börjar, första sommarn man får ha det och då har man planerat in en utlandsresa med knuutila ;) Ska bli oerhört roligt då man inte varit och rest på flera år. 

Nu ska jag gå och ta reda på då mamma slutar jobba så jag sen kan skjutsa henne ut till stugan. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske hittar på något med dom andra vi brukar ju göra det på fredagar.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0