Norge snart.

Efter att ha vaknat mer än en timme för tidigt (i tron om att klockan var mer), packat det sista och ätit frukost så kan jag nu bara sitta och ta det lugnt innan jag beger mig till Luleå. Vet inte hur jag har sett på kl idag då jag steg upp en hel timme för tidigt och gjort mig klar, ställde mig till och med i hallen med jackan och allt på och väntade på att pappa skulle komma och hämta upp mig. Har sett på kl ett antal ggr i morse utan att ens tänka tanken att den inte ens var 8-a.. Nåja nu behöver jag då inte stressa iaf.. Ser framemot att fara, får se vad jag och Minna hittar på för skoj :)

Men ha det bra här hemma!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, du måste rösta som en galning :) Om man ens kan rösta från norge? Tror inte det tyvärr!

2009-03-12 @ 13:13:33
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0