Upp med humöret!

Jag försöker att tänka positivt på saker och inte låta alla tankar ta ner mig allt för mkt. Och jag tycker ändå att jag har lyckats bra med det, dock är det inte så lätt alla dagar och denna vecka har varit ett exempel på det. Vet inte om det berott på det trista vädret eller det att jag bara har jobbat dessa dagar och inte hunnit göra nått annat. Men nu är jag äntligen ledig hela helgen och känner att det är dags att rycka upp sig. Och vad är inte bättre än en tur till luleå imorgon med Linnea. Dock har jag inte nån bra ekonomi för att shoppa men det är ju alltid roligt att fara dit speciellt när vi redan planerat att äta lunch på vårat nya favorit ställe haha.. Sen på kvällen blir det utgång med dom andra och det är ju alltid skoj.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0