Sommar.

Värmen och solen fortsätter att hålla i sig och jag hoppas att den gör det i helgen också, dock så jobbar jag hela helgen men sol skadar ju aldig för då får man vara ute. Sen får den gärna stanna ett bra tag till för nästa vecka på onsdag får jag semester och den här sommarn har jag tänkt att jag inte ska gömma mig för solen och kanske få en "bränna", haha. Sen ska jag även sluta vara en badkruka och bada så mkt som går. Har ju redan börjat med det då jag och Linnea tog vårat första dopp i lördags och idag har jag halvt som halvt badat då jag gått ut i vattnet med rio till knäna som sen blötte ner hela mig ändå.. Hundskrället!



 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är bra, fortsätt sådär så kanske du badar hejvilt innan sommaren är slut ;)

2009-07-03 @ 09:01:32
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0