Solen kom fram!

Semestern har börjat och ännu har jag inte kunnat sola och bada nånting då solen gömmer sig bakom molnen hela dagarna. Förhoppningsvis dyker den väl upp snart och helst till nästa helg då vi ska på bröllop och då vill man ju ha fint väder. Då får jag också ha min nya klänning från nelly som jag beställt, bara den passar så. Har klänning typ en gång om året och känner mig alltid som en köttbulle i det men förhoppningsvis ser jag väl lite grand ut som en tjej då den är rosa och blommig, haha.
 Dock är det ju först nästa helg bröllopet är så denna helg ska spenderas med andra saker som t.ex ankrace, fotboll & middag på route e4-a.

Men nu ska jag gå och ta mig en varm dusch för känner mig lite frusen då jag spenderat kvällen ute på vassholmen och sett bröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0