Slut på ursäkterna.

Tisdag idag och halva januari har snart gått. Det är väl nu alla säger att deras nya liv ska börja och det är väl samma visa för mig med. December måndad har bestått utav allt för mycket onyttigt till både frukost, lunch och middag. Nu går det inte med ursäkterna som att det är "ju jul" och jag har till och med sagt att "på trettondagsafton får man äta". Men nu ska det ändras med det och dras ner på allt onyttigt. Någon mer träning och så kommer jag inte idas göra eftersom vi redan tränar nästa varje dag med innebandyn. Så länge jag håller igen på allt onyttigt så är det en bra början så får man sen se hur det går......Man måste ju alltid börja någonstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0