Återigen en måndag.

Är ledig nu under dagen, börjar inte jobba förräns kl fyra. Ska städa här hemma nu för det behövs då. Helgen har varit bra, iaf lördagen då det var fullt upp från det jag steg upp tills jag gick och la mig på natten igen. Var då tur att jag hade Linnea med mig när telefonförsäljaren försökte sälja alla möjliga "bra" erbjudanden åt mig. Det hade ju kunnat bli som med spärrservice då jag tog emot alla erbjudanden bara för att jag inte kunde tacka nej, haha. 
Imorgon ska jag till läkaren uti min dåliga sömn, får se vad han säger då..
Nä nu väntar skurhinken!


James Fauntleroy ft. Timbaland - Back Together

Kommentarer
Postat av: knortis

næ men hennes var væl i bomull? vill ha en i annat material :) allt bra??

2009-01-29 @ 13:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0