Slö dag.

Vilket trist väder idag, det bara snöar. Börjar jobba kl 4 så tills det så ska jag bara ta det lugnt och slöa framför tv-n som är så jäkla skönt, speciellt då det är sånt här väder. Hade tid till sjukhuset idag men hon jag skulle till var sjuk så jag får fara nästa vecka istället. Den här veckan är den jobbigaste under mitt schema, jobbar i stort sett varje dag. Trist eftersom Minna kanske kommer hem till helgen och sen ska dom andra gå ut på Lördag och det är ju ett tag sen man gjort det så det hade ju varit skoj. Fast min Lördag blir väl inte helt fel den kommer ju tillbringas i Kiruna större delan av dagen då vi har sista matchen för säsongen där. Synd bara att vi kommer komma hem så himmla sent.  Men nu har jag iaf bokat biljett ner till Norge så 12-15/3 befinner jag mig där :)

Nä nu ska jag göra nå annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0