Seg idag.

Lite seg är man idag för har haft återigen en jobbig natt. Legat vaken och försökt sova, har haft massa tankar i huvudet som inte går att koppla bort hur mkt jag än försöker. Det kryper i hela kroppen ända ner från tårna och en obehalig känsla i hela magen som gör det svårt att andas. Det är jobbigt med såna nätter, och dom nätterna är oftare än dom nätterna då man kan sova bra.. Förhoppningsvis så ska det väl bli bättre nu då jag ska få hjälp med det, väntar bara på en ny tid från sjukhuset...

Vill bara tacka min vän Linnea som orkar lyssna på mig då jag ringer och gråter i telefonen och som alltid kommer med kloka ord efteråt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förhoppningsvis går det hand i hand, att knut sover själv & allergin försvinner :)



Hoppas det blir bättre för dig snart gumman!

2009-02-02 @ 18:04:49
Postat av: Frida

Från mig :)

2009-02-02 @ 18:05:08
URL: http://friedas.blogg.se/
Postat av: JWj

hahah.. hjälp,! ;'(

2009-02-07 @ 10:33:41
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0