Lördag morgon.

Jag har fått en uppgift som jag måste göra tills på måndag. Jag ska skriva ner allt som rörs i huvudet på mig. Tänkte när jag fick den att det inte kan vara så svårt.... Det har gått mer än en vecka sen och jag har ännu inte fått ner nånting.  Jag vet vad det är men att få ner det på papper är inte lätt. Nåja måste ta tag i det för på måndag ska de vara klart.

Igår var jag på B4 med dom andra och såg lets dance och surrade. Var lika trevligt som alltid. Efter Elli och Nanna farit hem så var jag, Frida och Emelie inte trötta och ville göra nått "fredags crimes", det blev att vi körde varv på varv utan att komma på nånting. Vi fick något ryck om att åka till Luleå och gå ut och dansa.. Tyvärr var klockan alldeles för mkt för att hinna med det.. Men en trevlig kväll med goda vänners sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0