Friday.

Jag är lite smått nervös idag. Ska och träffa en person som jag aldrig träffat tidigare och jag vet inte om hon förväntar sig att jag ska prata mkt. Jag och prata med nya personer är ingen bra kombination...

Sen saknar jag Minna, jag saknar henne jätte mycket. Alla våra sleepovers (som vi hade ibland 7 dar i veckan) då vi åt alldeles för mkt onyttigt, alla våra rajder med audin ut till alla byar i kalix. Att bara kunna ringa henne flera ggr om dagen ifall det var någon man sett eller nånting man hört eller bara för att inte säga nått vettigt alls... Nä det är tomt här utan henne.. Ska ta mig i kragen och boka biljett till henne snart...


Kommentarer
Postat av: minna

bebis....saknar dig oxo jættemkt men de vet du ju.. snart flyttar ja hem igen..då flyttar du o jag till gøtet lr ngt :) eller varsomhelst, bara vi e tsm ;P hah.. gooo! ses i mars!

2009-02-16 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0