Ljudet av ditt hjärta.

Jag förstår nu verkligen varför det står på böckerna "vansinnigt beroendeframkallande" för det är dom verkligen. Som tidigare nämnt så har jag aldrig läst ut en hel bok men nu inom loppet av en vecka så har jag läst ut två böcker. Är svårt att slita sig från böckerna, man tänker ett kapitel till hur trött man än är. Ska börja idag på den tredje, ljudet av ditt hjärta och jag har inga tvivel om att den inte skulle vara lika bra som dom tidigare två. Det enda som känns lite trist är att efter den här så är det bara en kvar att läsa..

Annars då, i det verkliga livet så har Frida & David farit till sthml nu och det är blandade känslor. Man är ju glad för deras skull att dom far och gör det dom vill men trist för oss som är kvar här..

Kommentarer
Postat av: Minna

2 bøcker?!?!?!? herreguuuud så duktig du ær, men ær du frisk?!?! :-)

2009-08-11 @ 14:29:00
Postat av: minna

hehe. kan inte jag få låna den boken av dej? ta me den :P

2009-08-12 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0