Sunday.

Efter att ha haft en vecka då jag kännt mig nere och osocial så har det varit skönt med en relativt lugn helg. Fredagen jobbade jag först extra 11 timmar så kvällen spenderades ute då jag, Frida och Linnea tog en kvälls promenad. Igår så var man först (som den eviga fotbollssupporten man är) och tittade på sangis match, dock följde man väl inte så mkt med i matchen utan satt mest och surrade med dom andra. På kvällen for jag på bio och såg slumdog millionaire med Linnea, Annsi och Kristina. Filmen var jätte bra och det var ganska skönt att vi hade hela bio salongen för oss själva då vi var i stort sett dom ända där, haha... Nu ska jag börja göra mig klar för jag och Linnea ska åka till happis en sväng och gå på ikea.

Frida, hoppas det går bra för dig och Knut på utställningen idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0