Fredagkväll över.

Ikväll har jag varit med Linnea och vi gjorde som förra helgen då vi tog en tripp till Nostalgiland som hon kallade det i sitt förra inlägg. Fast ikväll har vi skippat youtube och istället kört omkring alla världens vägar här i Kalix för att lyssna på flera års gammla skivor. Är alltid lika roligt att höra vad för gammla låtar man har, låtar som man nu vill lyssna sönder igen. Jag och Linnea som också har världens finaste sång röster (enligt oss själva) har då sjävklart sjungit med i låtarna och det har säkert låtit jätte fint, haha... Men nu ska jag gå och sova, är jätte trött. Och imorgon ska jag sova och länge dessutom.


Gammal goding.
Damien rice - Cannon Ball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0