Hemma.

Det blev inte som jag tänkt mig med denna skola. Hade en helt annan bild av hur det skulle vara och blev smått chockad när det väl började. Visst utbildningen verkade bra men det kändes inte rätt för mig. Kan inte förklara varför det bara kändes fel båda dagarna jag var där. Kändes som att det var en alldeles för hög nivå för mig, att jag inte skulle klara av det. Sen att det krockade mkt med jobbet som jag fått på Dc gjorde mig mer fundersam och jag fick som välja mellan att jobba och plugga. Så jag valde det förstnämnda och hoppade av skolan. Nu efteråt känns det jätte skönt och ett bra beslut för alla dagar jag var där gick jag med en klump i magen och funderade på hur jag skulle göra. Visst känns det som ett misslyckande av att jag hoppade av men var det inte rätt så är det inte rätt. Nu får jag jobba så mkt jag kan istället och funderar på vad jag vill göra sen. Fast tror inte man ska gå och fundera så mkt på det, en dag så kommer man på vad man vill göra. Måste bara få skryta lite på mig själv om att jag är lite stolt över mig att jag for dit själv och provade på. Hade det här varit för nått år sen då jag var "mitt gammla jag" hade jag aldrig vågat detta. Är väl kanske ett bevis på att jag förändrats genom åren :) Som Linnea sa nu är jag en erfarenhet rikare.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Exakt :)

2008-09-04 @ 08:47:50
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Minna

precasjly :)

2008-09-04 @ 15:24:18
Postat av: Frida

Jag tycker att du var jätte duktig som for dit & det är modigt att säga att man inte trivs med utbildningen. Så det så :-)

2008-09-04 @ 21:18:03
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0