Kort sumering.

Ska väl kort sammanfatta min helg som inte varít allt för full med aktiviteter men som ändå gått fort över. Kanske beror också på att jag är och varit helt dagvild denna vecka, är nog nätterna förra helgen som gjorde det. Har flera ggr trott att det är Fredag idag. Men det är det inte och min fredag bestod utav besök av Minna som kom för att säga hej då, idol tittande med Linnea och Emelie samt en hel dels ätandes av kladdkaka med trippelchockladglass (observera att det var bara jag och Linnea som åt det) och även bowling som inte är min bästa styrka. På lördagen hände det ingenting speciellt eftersom jag jobbade hela dagen och när jag slutade på kvällen hade jag sån huvudvärk så när jag la mig i soffan kom jag inte upp därifrån... Och denna dag har bestått utav ännu en söndags promenad med Linnea och Rio genom kalvholmen och denna gång fick vi sällskap av Annsi och Doris. Väldigt härligt var det!

Lägger upp några bilder som Linnea knäppte idag på Rio och Doris.

   


Kommentarer
Postat av: Jenny

eehurm.. bra updat ! (y).. HEHE

2008-11-28 @ 22:20:32
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja den är nice :-) Hittade dungt bra i luleå idag då? :-)

2008-11-29 @ 14:14:37
URL: http://empolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0