Söndag.

Har inte uppdaterat på ett tag nu men det beror på att jag inte kommit på nåt vettigt att skriva så jag har låtit bli istället. Lördagen bestod utav en tripp till Luleå med Linnea och Kristina för julklappsköp. Dock blev det (som Linnea har skrivit i sin blogg) inga julklappar utan massa annat till en själv. Sen har jag julpyntat och fått fint i lägenheten.
Och idag är det första advent och då är det skyltsöndag så jag och Linnea for ner på stan och kollade lite.
Sen har vi även haft match mot K4-a och det blev vinst med 9-4! :-) Men nu ska jag beställa tid för behandling av min fot, kan inte ha så här ont i hälen längre. Kan knappt gå vissa stunder.

Nu ska jag gå och sova.. Jobbar kväll imorgon men måste stiga upp och fara till chefen så man får någon lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0