Packat och klart.

Så länge som jag suttit hos frisörn idag har jag aldrig i hela mitt liv suttit, jag satt i hela 4 timmar. Okej det kanske inte är så himmla länge ändå ;P Men nu har jag iaf rakt hår och jag är så himmla nöjd! Jag riktigt längtar tills på Lördag kväll då jag får duscha det och se om det verkligen är så här rakt då jag kliver ut ur duchen. Men nu tills på Lördag så får jag inte kamma det, ha varken snodd eller klämma där i, får inte stoppa det bakom öronen och knappt röra i håret. Men men vill man vara fin får man lida pin, haha.. Nu har jag nyss packat det jag ska ha med till Umeå ihelgen, lär ju packa om det imorgon ändå. Blir nog en bra helg detta med skulle jag tro!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Empan

Gud vad kul att du äntligen har gjort rakpermanenten! Det kommer nog alldeles säkert vara rakt efter duschen oxå :-) Ni får ha det bra i Umeå och hälsa Sanna :-)

2008-11-06 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0